tisdag 12 januari 2010

Kvällsskog


/Mats Andersson

12 kommentarer:

Anonym sa...

Underbara bilder, fyllda av värme, mystik och den abstrakta skönheten hos naturen fångad i ett besjälat ögonblick.

Mvh,
Stefan

Anonym sa...

Här var det eldigt minsann!! Översta bilden gillar jag mest! Mycket bra Mats!

//M - som gör bättre älgbilder än Terje ;))

Maria sa...

Det brinner i skogen hos dig där nere i småland ser jag. Superfina bilder båda två.
Ha en bra tisdagkväll!
/Maria

Mats-Ove sa...

Sköna bilder i en skön stämningsfull ton.
Mönster & skuggbildningar som ger fantasin nåt att jobba med.Bra Mats !

mvh/Mats-Ove

Birgitta sa...

Bilder som eggar fantasin. Snyggt!
/Birgitta

Anonym sa...

Härligt, lite värme är vad man behöver nu!

Mvh, Jörgen

Samuel Jacobsson sa...

Det påminner mig om cognacs kvällar hos dig i Bashult .Inget värmer så gott..?!

Niklas sa...

Grymt ljus i båda Mats. Dessa gillar jag, speciellt nummer ett. Inte ofta man får till sådan blodröd färg i skymningsbilder. Hatten av!

/Niklas

Lars U sa...

Riktigt läckra färger. Den översta bilden med intensiva röda är den jag uppskattar mest.
//Lars U.

Karin Wijk sa...

Gillar verkligen dessa två, kanske gillar jag den översta liiite mer. Det är något som skymtar mitt i det eldiga oranga...sätter igång fantasin. / Karin

Peters bildmagi sa...

Så himla vackert !

Anonym sa...

Hej Mats, gillar alltid dina kvällsskogar ! Ha de´Thorsten