måndag 10 november 2014

Över 2.500 personer


Stort tack!
Över 2.500 personer såg min utställning "John Bauers skogar" på Tändsticksmuseet i Jönköping.
Nu är arbetet i full gång med kommande utställningar för 2015. Två av museerna har jag redan besökt för att få bilder på lokalerna samt måttskisser - för att kunna skräddarsy utställningarna till resp. ställe. Och det är verkligen roligt att även ekonomin nu blir så bra i samband med mina utställningar. Gallei Plan B sålde ju nästan slut alla mina bilder förra året. Och fem sålda, stora bilder nu ger ett rejält överskott. Känns bra. För det är trots allt mycket, mycket jobb att ta fram stora utställningar. Och det är även kostsamt initialt.
- Många föreläsningar är också bokade för både 2015 samt 2016, det blir både Finland, Sverige och Norge. Hoppas vi syns där ute nästa år.

/Mats
matsandersson.nu

2 kommentarer:

Stefan sa...

Jag tittade på utställningen för ett tag sedan och tyckte att den var riktigt bra.
Kul att du har mera utställningar på gång.

/Stefan

Mats Andersson sa...

Tack Stefan!