måndag 24 november 2014

Abecita Konstmuseum

Heikki Willamo & Mats Andersson, Abecita Konstmuseum 26 feb - 17 maj 2015.



Riktigt, riktigt kul att jag och min vän Heikki nu får möjligheten att visa vår första gemensamma utställning - och då hos anrika Abecita Konstmuseum. Ett konstmuseum som sista åren visat så fantastiskt många häftiga fotoutställningar. Allt från Anders Petersen, DAWID, Sune Jonsson till Brutus Östling, Paul Hansen m fl, m fl.

Heikki och jag kommer visa bilder från nya boken MÖTEN och givetvis några bilder på samma tema som inte visats tidigare.

• Nick Brandt & Mats Andersson, Salo Art Museum 30 jan 2015
• Heikki Willamo & Mats Andersson, Abecita Konstmuseum 26 feb 2015

Senaste nytt hittar du alltid först på hemsidan.

/Mats
matsandersson.nu

2 kommentarer:

Unknown sa...

Bra jobbat nesse =)

Mats Andersson sa...

:))) tack Snake. Blir du biten i sommar igen - jag då tror jag att jag pissar på mig ;))))))