fredag 6 juli 2012

Smakar gott :)

/Mats

8 kommentarer:

Geir Ole sa...

Ja, det ser absolutt slik ut...hehe..artig bilde :)

Anonym sa...

En bild med bett! Kul ögonblicksbild med dubbeltydig rubrik. Tror jag föredrar grillad...
/Martin

Jenny sa...

Underbart! :-) Ser ut som om semestern är lyckad hittills. :-) Både hjort och svin hittills ju. :-)
Vet du, igår när vi lämnade av svärmor efter fyra timmar på Ikea (aldrig igen, nästa gång får hon ta bussen!) mötte vi en stor fin älgtjur ute på ett rapsfält. Jag har aldrig i mitt liv varit så arg över att jag inte haft kameran med mig som just då (för vem släpar stor kamerautrustning med sig till Ikea?) Sedan åkte vi hem och hämtade kamerorna såklart, fast då ville bara rådjur och hare visa sig. Inte alls lyckad fotosemester hittills här. ;-)

Lindsjö taxar sa...

Kalasbild! Missade ett par kultingar häromveckan när man var fumlig med kameran :-)

Mats Andersson sa...

Tack Geir!

Mats Andersson sa...

:))) rökt funkar också.

Mats Andersson sa...

Tack! Förstår din frustration :) Ikea med svärmor. Puh. Har mest jobbat med de stora rovdjuren hittills. Mesta bilderna ska vara till kommande bok - men några hamnar ev i bloggen när jag väl hinner kika igenom alla bilderna.

Mats Andersson sa...

Tack! Kultingarna är inte helt lätt då ofta döljs av vegetationen. Jag fotade 12 stycken kultingar vid det här tillfället :) Och lycka till!