fredag 5 februari 2010

Fågeln vid vattnet


/Mats Andersson

14 kommentarer:

Dagrun sa...

Stemningsfullt!

christer sa...

Bild med mycket mystik i. Härligt!!

Mvh Christer

Anonym sa...

Mycket fin komposition som ger levande själ till fågeln. Jag tror den har en lång och melankolisk historia att berätta. Mvh /Mathias

Birgitta sa...

Väcker helt klart frågor. Tål att tänkas på.
/Birgitta

Anonym sa...

Poesi utan ord.

Karin Wijk sa...

Wow vilken bild!!! En bild som jag bara gillar utan att ha någon bra förklaring på varför. / Karin

Anonym sa...

Härlig känsla och stämning i den här bilden, mycket bra :-)

/PJ

Unknown sa...

Melankoli....komposisjon ......well done!

Anonym sa...

mmmm utrycksfullt och stramt.

Niklas sa...

Enkel med trevlig komp. Annorlunda och vacker!

/Niklas

Camilla Alvén sa...

Mystisk och underbar!

Anonym sa...

Fantastisk bild, den här gillar jag skarpt och jag gillar hur den är komponerad.
Morgan

Eva sa...

Jag föll direkt för den här själfulla bilden. Enkel, dov och stämningsfull. Kornet ger karaktär.

Michèle Dassy sa...

A prayer for the night. Very beautiful