fredag 4 oktober 2013

!!! ERBJUDANDE !!! BOKRELEASE !!!

1 november släpps två nya böcker som jag är mycket stolt över.
- En perfekt julklapp!


Senaste året har jag varit mycket aktiv och glädjen att skapa nya bilder har varit på topp. Våren och sommaren har också erbjudit fantastiska möjligheter att skapa nya bilder - ljuset och dimmorna. Jag har verkligen haft turen på min sida och när inspirationen är på topp så har jag haft kraft och ork att vara ute många, många nätter det här året.
Två bokidéer har jag haft i huvudet sedan några år tillbaka och det här året lyckades jag skapa de sista bilderna som krävdes för att kunna förverkliga böckerna.
Min bok "Djur. 66 bilder" har ju tydligen blivit mycket uppskattad och är dessutom slutsåld. Att den sedan är nominerad till Svenska Fotobokspriset är svindlande kul. Jag är verkligen stolt och superglad.
Så i år fortsätter jag på samma spår - det blir två böcker i samma format som "Djur. 66 bilder". Hårda omslag klädda med tyg och prägling med handmonterad bild för att höja känslan och upplevelsen. Den ena boken på 72 sidor och den andra på 96 sidor. Trådbundna.
Pga av nya och intressanta kontakter i utlandet så har jag lyckats pressa priserna på tryck och bokbinderi för att kunna erbjuda bättre priser.

ERBJUDANDE (gäller oktober månad ut)
Gryning + Intimations, endast 295 kronor!!! (31€)
Beställningar som görs under oktober -13 levereras dessutom med en signerad originalprint 13x18 cm. (Gäller vid köp av båda böckerna, erbjudandet ovan). Porto/frakt tillkommer.

Beställ här! (mail)

Signerad originalprint 18x13 cm.
















Lite mer info samt ett urval av bilderna från böckerna finns på hemsidan.

GRYNING
ISBN 978-91-637-3773-2.
Svenska | Hårda pärmar | 96 sidor
Format: 148x200 mm
Pris: 195 SEK | 21€

INTIMATIONS
ISBN 978-91-637-3772-5. 
Hårda pärmar | 72 sidor
Format: 148x200 mm
Pris: 175 SEK | 19€



Mats Andersson/N

2 kommentarer:

Malgorzata Ingstad sa...

Ingen tvil om at bøkene er laget mesterlig - du har vist mange flotte smakebiter. Selg i vei, ønsker deg hjertelig til lykke!

Mats Andersson sa...

Stort tack!