söndag 27 december 2009

Den ensamma fågeln ...


/Mats Andersson

16 kommentarer:

Eirin Bjørnstad sa...

For et fantastisk bilde! Jeg har vært litt for lite ute på bildejakt i desember. Men ser fram til lysere dager og kamera på tur. Her kommer soldagen 21. januar, det skulle du tatt bilde av. ;-)
Juleklem fra Eirin

Anonym sa...

Ensamheten själfullt iakttaget och varsamt återgivet i bild! Önskar en fin fortsättning!!

Mvh, Jörgen

Lars Ullström sa...

Riktigt läcker bild. Gillar den här sortens bilder där man får leta lite. Fågeln gömmer sig effektivt bland löven på ett enkelt sätt.
//Lars U.

Anonym sa...

Fint med fågeln som en del av miljön! Gillar den mörka inramningen så att det bildas ett "titthål" mot trädet. Jag skulle gärna haft fågeln mindre mittplacerad och lite mer svårupptäckt om jag fick önska.

/Anna

Anonym sa...

Snyggt, mycket snyggt! Gillar ljus/mörkeruppbyggnaden och den blå färgen mycket!

Unknown sa...

fantastiske bilder!!

Anonym sa...

Riktigt fin bild Mats, inte för att jag inte gillar de andra med denna får ett extra + Ha de´Thorsten

Anonym sa...

En bild jag tycker mycket om. Vacker och finstämd. Visst framträder ensamheten, men även vilan och lugnet. En stunds eftertanke i det dunkelt blå, där gränsen mellan synligt och osynligt blir till en uppmaning att verkligen se och inte bara betrakta...

Mvh,
Stefan

Rune Eide sa...

Du har et skarpt øye! :-)

The Gilje Crew sa...

Beautiful pictures! I love how surreal all of your shots are. I'll be back!

Maria sa...

Fick leta en stund innan jag fann fågeln... Fin bild med härligt blått ljus!
Ha en fortsatt bra dag!
/Maria

Anne sa...

Drømmende vakkert Mats, det er nesten så en tror det er månen som gir det blå vakre blå lyset.

Håper herren ghar gode romjulsdager, nyter livet og koser seg stort med noen ekstra fridager.

klem fra Anne

Lotta sa...

En sak med dina bilder är mystiken i dem och färgerna. De är suveräna
Denna är ju hur läcker som helst
Detta blå och så dessa svarta siluetter URSNYGGT!!!!!!
Ha det gott Kramiz igen....

Anita sa...

Hej Mats! Tack för besöket på min blogg. Vilka underbara bilder du visar. Jag blev fast här en lång stund. Tycker om det blå ljuset i denna. Det blå förstärker fågelns ensamhet.

Ett Gott Slut på 2009 och ett Gott Nytt 2010 önskar jag dig!

Birgitta sa...

Den här gillar jag skarpt!
/Birgitta

AKP sa...

Vilken bild!! Vilken känsla! Väcker massa känslor inom mig ! Gillar den verkligen