tisdag 8 maj 2012

Ny bok

Igår kväll gick jag igenom provtrycken till den nya boken FOTOGRAFI. Efter lite små justeringar så är då allt godkänt för tryck. Boken trycks på det stora tryckeriet Elanders och bokbinderi görs av Carl Svanberg Bokbinderi i Lessebo. Release blir i samband med Mullsjö International Photo Festival 2-6 juni. Under festivalen visar jag sammanlagt 33 bilder från mina två senaste böcker "Djur. 66 bilder." samt "Fotografi". De flesta av bilderna är i stort format (140x100). Under festivalen finns också mina fem böcker till försäljning hos Neva Books. De två senaste böckerna kommer också att finnas till försäljning hos Adlibis, Neva Books, Bokus med flera inom en snar framtid. Det går givetvis bra att beställa direkt via mig så klart. Böckerna finns samlade på matsandersson.nu
Min föreläsning om John Bauers skogar äger rum tisdagen den 5:e juni klockan 18.00.

Mats Andersson

5 kommentarer:

Skogswilden sa...

Där rök några av barnens veckopengar framöver ;)

Mats Andersson sa...

Ha, ha, ha. Så ska det låta :)))))))))

Edwin Sahlin sa...

Säkert en läcker och spännande fotobok! Framsidan med hästen är en grym bild, fin oskärpa och snygga "mörka" färger ;)

Mats Andersson sa...

Tack Edwin.

Anonym sa...

Tycker om omslagbilden, den gör mig nyfiken på resten av boken. Maggan