torsdag 31 maj 2012

Många frågor ...

... har jag fått om när boken "I några sekunders oändlighet" kommer. Och det är riktigt roligt att det finns så stort intresse! Det var ju planerat att boken skulle komma redan förra året. Men vi har haft för mycket att göra så boken har blivit lidande. Nu är den dock klar. Dvs jag släpper iväg det digitala dokumentet till tryckeriet den här veckan. Officiell release blir på bokmässan i Göteborg 27-30 september 2012. Jag återkommer med ytterligare detaljer. Förmodligen kommer boken ligga helt färdig i slutet av augusti. Anna Clarén, David Söderlind och jag kommer att vara på plats i Göteborg så klart.

Foto: Anna Clarén, Mats Andersson. Text: David Söderlind.

PS. STORT TACK alla ni som förhandsbeställt boken FOTOGRAFI. Jag är överväldigad. Under två dagar har jag nu skrivit adresser på emballagen. Så när böckerna kommer i morgon bitti har jag bara att lägga i böcker och försluta emballagen. Min förhoppning är att jag hinner få iväg allt till posten under morgondagen också!

Mats Andersson

Inga kommentarer: