måndag 2 februari 2015

Lite större än väntat




Vernissagen på Salo Art Museum i Finland blev lite större än jag hade väntat mig. Nick Brandts namn drar givetvis folk - det kom över 300 personer. Det kändes tryggt att ha Heikki som översättare vid min sida på scenen när jag berättade om mig som fotograf och om min utställning inför den stora publiken. Responsen på min utställning blev mycket god. Tack alla för era fina ord! Nicks utställning är makalöst bra! Starka porträttbilder i stort format...
- Nu stundar förberedelserna inför nästa utställning på Abecita Konstmuseum. Bilderna ska bli klara den här veckan har labbet utlovat. Pressvisning 25e februari och vernissage 26e. 15e februari hängs ytterligare en utställning här i Jönköping. Återkommer när den öppnar. Här blir det dock lite blandade bilder - både äldre och nyare. Jag kommer nog kalla den "Urval"

/Mats
matsandersson.nu

2 kommentarer:

Unknown sa...

SÅ mycket folk trots att du var där!? Otroligt!:)))

Mats Andersson sa...

:)) visst är det :)