tisdag 30 oktober 2012

Tyska magasinet NORR

Klicka här för att se artikeln större.
Mina böcker har funnits att köpa i Tyskland ganska länge nu. Och det är via galleriet Swedish Photography. Senaste halvåret har besöken på min hemsida ökat markant från just Tyskland. Min bok "Djur. 66 bilder" omskrevs också nyligen i det tyska magasinet NORR. Riktigt kul :)

Artikeln kan du läsa här!

Nina Grundemark:
"I Mats Anderssons bok "Djur. 66 bilder" handlar det om mötet mellan människa och natur. Fotografen har dock riktat kameran mot levande djur. Mats älskar djur, och det syns. Man ser dem fly, jaga och vila. Och bevisligen är det möjligt att kombinera natur- och fotokonst." (grovt översatt).

PS. passa på att beställa ditt eget exemplar av boken. Det finns inte speciellt många exemplar kvar. Varje bok är numrerad och signerad. Jag kommer inte heller att trycka upp några fler exemplar av den här boken.
Köp via mig direkt. (här kan du få en personlig hälsning skrivet i boken).
Köp via NevaBooks.
Köp via Adlibris.

Mats Andersson /N

Inga kommentarer: