fredag 22 april 2011

Kärlek vid första ögonkastet


En bild från i morse. Den här älgen var helt underbar!!!
- Fick förmånen att vistas i närheten nästan 30 minuter. Jag stod helt synlig för älgen hela tiden. I början väldigt nära :)
Efter ett tag så gick den iväg. För att sedan återvända. Ibland gömde den sig :) Dvs ställde sig bakom ett mindre träd med huvudet. Måste erkänna att jag skrattade vid flera tillfällen. Snacka om charmig älg.
Gjorde över 150 exponeringar. Ni lär få se fler bilder från detta mötet. Det roliga är att det blev väldigt många olika bilder.

GLAD PÅSK !!!

Mats Andersson/N

(101.625)

8 kommentarer:

Skärgårdsbilder från Oskarshamn sa...

- Fin bild på älgen, Mats !
- Trevlig påskhelg !

Bengts fotoblogg sa...

Mycket bra bild.

Glad påsk.

Margareta S sa...

Vilken härlig närbild vilka fina ögon! - jag gillar färgtonen i bilden.
/margareta

Anna Carin Ahlander sa...

Haha vilket bra foto, man kan undra vem som kollar in vem? Roligt med såna möten, vilken ynnest att få uppleva :)
Glad Påsk på dig // Anna Carin

Jenny sa...

Fantastiskt foto! Är lite avis på alla dina älgmöten men glad att jag får se dina underbara bilder på dem åtminstone. :)

Anonym sa...

Låter som en fantastisk upplevelse! Vackert närgånget porträtt.
/Jukka

Per sa...

Härlig bild! Man blir glad av sådana möten.
/Per

Anonym sa...

Wow vilka fina älgbilder! Jag kan tänka mig att du njuter i skogen! Marie Oliv.