torsdag 26 april 2012

Vernissage ...

13 maj kl. 13-17 har jag vernissage för utställningen "Keep It Simple - BALI".
Hoppas många dyker upp! Jag kommer visa helt nya bilder från den lilla ön Bali i Indonesien. Jag har jobbat med svart-vita intima bilder. Mest använt min Leica X1 med 35 mm - för att tvingats gå nära. Åtskilliga människor har jag porträtterat. Nära! Det var verkligen en utmaning.
Utställningen pågår från 13 maj till 14 juni. Alltså samtidigt som min stora utställning på Mullsjö Int. Photo Festival 2-6 juni. Förhoppningsvis så hinner jag även få nya boken"Fotografi" färdigtryckt till 2 juni.
13 maj - 14 juni. Ve´boa, Kyrkekvarn - Mullsjö.
2-6 juni. Mullsjö Int. Photo Festival.
• 5 juni. Föreläser "John Bauers skogar" Mullsjö Int Photo.

Mats Andersson

3 kommentarer:

Cecilia Bergman sa...

Lycka till med dina utställningar :0)

Cecilia Bergman sa...

Lycka till med dina utställningar :0)

Mats Andersson sa...

Tack Cecilia!!!