tisdag 10 september 2013

Vid en buske


Mats Andersson/N

PS. många har hört av sig under ganska lång tid att det är svårt att kommentera här på bloggen. Jag har nu "googlat" på det och det verkar som det är ett vanligt problem hos Blogger. Jag har ändrat lite i mina inställningar nu men vet inte om det fungerar bättre. Hör gärna av dig via FB eller mail om det är fortsatt problem här. Hur som - jag länkar de flesta inläggen här via FB, så alla kommentarer på FB tackar jag ödmjukast för! Funkar lika bra :) Sedan får jag beklaga att jag nu är tvungen att koppla på ordverifiering här igen. Många robotar från USA gillar bloggar med mycket trafik - så för att slippa arbetet med att tömma alla SPAM-kommentarer som hamnar i skräpposten så har jag tvingats göra så här.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Eget test av kommentarsfunktioen ... /MA

Unknown sa...

Jag tycker att bocken var finare än busken.. :))))

Mats Andersson sa...

Tycker nog jag också Daniel :)

Kerstin Östbring sa...

Verkligen mycket snyggt fångat! Jag gillar kornigheten, som ger lite extra liv i bilden.
/Kerstin

Mats Andersson sa...

Stort tack Kerstin! :)