onsdag 2 november 2011

Det drar ihop sig ...


Nu börjar det dra ihop sig. Idag hänger jag hela min utställning på Linnman Gallery.
4-26 november är det som gäller. Vernissage 11 november!
Jag visar bilder från nya boken "John Bauers skogar" samt bilder från kommande bok "I några sekunders oändlighet" (med Anna Clarén). Det blir över 60 bilder att beskåda. Många av bilderna är på canvas i stort format (140x100).
Denna helgen (4-6 november) träffar du mig på Vårgårda Natur. Jag ställer ut bilder från nya boken samt föreläser på fredagskvällen. Jag har även fått äran att agera domare i den stora fototävlingen som äger rum i samband med festivalen. Resultaten redovisar jag på stora scenen under lördagen.

Bilden här har jag visat tidigare. Den kommer pryda omslaget till boken "I några sekunders oändlighet". Den finns även att beskåda på Linnman Gallery, printad på canvas 100x70.

/Mats

(132.806)

5 kommentarer:

Anonym sa...

En av mina favvobilder!

Mats Andersson sa...

Tack Karin!!! Det var också den bilden som såldes direkt :)

Ingebjørg Fyrileiv Guldvik sa...

Herlig!! Jeg liker også dette bildet veldig godt!! Kan ikke glemme det. Fortsatt lykke til med alle prosjekter!

Charlotte sa...

En av mina favoriter också. Du är duktig du Mats. Du får alltid till det där speciella.

Anonym sa...

Låter som om det blir många roliga dagar för dig framöver. Satt och bläddrade i boken igår, väldigt trevlig läsning. :) fantasin har inga gränser.