onsdag 11 maj 2011

Aktuella utställningar


Besök gärna någon av mina kommande utställningar.

På Smedjegatan samt i Mullsjö visar jag konstfoton från boken Lux Et Tenebrae som jag gör tillsammans med Anna Clarén och David Söderlind.

I Gränna visar jag några av bilderna från boken John Bauers skogar som jag gör tillsammans med Malin & Terje Hellesø samt David S.

• 21-31 maj. "Lux Et Tenebrae". Smedjegatan 13 (Remax), Jkpg.
• 4-10 juni. "Lux Et Tenebrae". Mullsjö International Photo Festival.
• 9 juli - 6 aug. "John Bauers skogar" Hallska Gården, Gränna.

/Mats Andersson

(104091)

6 kommentarer:

Anonym sa...

John Bauers skogar är jag nyfiken på :) Ska bli intressant att se boken i höst. Gissar att den är klar till Vårgårda i november?

/Anna

Mats Andersson sa...

Den skulle varit klar nu. Men tiden räcker bara inte till.
Men till Vårgåda är den med. Ev. visar jag även bildspelet då. Inte riktigt bestämt mitt program. Men titeln blir sannolikt John Bauers skogar - drömmarnas skogar.

Ingebjørg Fyrileiv Guldvik sa...

Når er Vårgårda? Det over ser riktig spennende ut. Kanskje ikke så vakkert, men dog, spennende.

Mats Andersson sa...

Tack Ingebjörg :) Vårgårda är i början av november. Har inte de exakta datumen ännu.

Gunilla sa...

Du verkar ha en hektisk tid framför dig.....lycka till!

Mats Andersson sa...

Tack Gunilla :)