måndag 28 mars 2011

Livet består av möten


Idag har jag haft förmånen att föreläsa för Fotoskolan vid Mullsjö Folkhögskola.
- Blev inbjuden av deras duktiga lärare Örjan Henriksson.
Ämnet jag pratade runt var hur man slår sig fram som fotograf.
- Tack för visat intresse Henrietta, Elin, Rebecka, Daniel, Ingela, Joacim, Dan, Malin, Emma samt Linnéa. Och stort lycka till i framtiden!!!

PS. Fotoskolan har en utställning som börjar i mitten av maj. Se deras bilder på skolan då.

(Bilden ingår i en serie som gjordes till boken Lux Et Tenebrae. En bok som Anna Clarén och jag håller på att färdigställa just nu. Texter David S. Release hösten 2011).

/Mats Andersson

(98257)

2 kommentarer:

Daniel sa...

Det var jättekul att du kom förbi och föreläste för oss. Man blev sporrad av det du sa och det känns som om att jobbet har blivit lite mer utav en verklighet än vad det var innan, man kan lyckas helt enkelt, även om det kanske inte är lätt.

Jag tog också och skaffade en blogg förresten.

Anonym sa...

Kul!
Grattis säger jag till ditt samarbete med Anna C! Ska bli spännande att se den boken!

Hälsningar
Malin H