måndag 19 april 2010

Naturens figurer


/Mats Andersson

(39637)

11 kommentarer:

anemonen sa...

Lite skräckinjagande den där filuren.

Seraffyn sa...

So pretty. I really like this.

Turid Holm Flaa sa...

Mystisk vakkert :-)

Anonym sa...

Hej Mats
En vacker, mystisk bild! En blandning av spöke och Starwars. Men är den fotograferad med Iphone, trodde ett tag att den var fotad med Nikon.
/Ove, Åtorp

Mats Andersson sa...

Tack för era kommentarer.
- den är gjord med hjälp av min D300. Inte Iphone här :-)

Anonym sa...

Uj uj! Den här gillar jag skarpt. Och visst är bilden vacker till både färg och form, men framför allt mystisk och inte så lite skrämmande. Ju mer jag tittar desto läskigare figurer tycker jag mig se. Men inte bara läskiga figurer, utan också glada, sorgsna, vilsna, spralliga och skygga väsen som döljer sig i alla virvlar, och som finns där för den som ger bilden tid. Går ju tydligen att få till rätt fräcka bilder även utan Iphone. ;)

Mvh,
Stefan

Lars Andreas Dybvik sa...

Mmm flott bilde :)

Anne sa...

Jeg ser jeg ser og jeg ser, usikker på hva jeg ser men jeg liker det Mats :-)

Mats Andersson sa...

Tack!!! Stefan, Lars Andreas o Anne.

Niklas sa...

Ja det var en otäck figur, men också mycket tilltalande. Gillar färgerna.

/Niklas

christer K sa...

Häftig bild!! Spännande och mystisk en bild som jag skulle kalla en "smygare" upptäcker mer och mer figurer och naturens väsen i bilden. Snyggt Mats !!!

Mvh Christer K