torsdag 1 oktober 2020

10 sidor i Camera Natura 3 2020


Oktober 2020 – 10 sidor i vackra fotomagasinet Camera Natura 3 2020.

Texterna har Nina skrivit. Här ett urdrag:

... Et hvert slikt møte gjør meg opprømt. Som om vi får ta del i en verden som er parallell med vår egen. En verden der dyr lever side om side eller sloss om revir, mat eller partner. Det er nettopp den verdenen jeg forelsket meg i første gang jeg så Mats sine bilder. Og nå er jeg også her, som en del av det hele. Tilstede i den verdenen jeg drømte om. Tilstede i et annet land, men i min egen tid.

> Länkar till samtliga artiklar finns här!


Här nedan finner du en lista på de publiceringar jag haft i Camera Natura hittills:

Camera Natura 3 -20. Tilstede i et annet land (10 sidor) 

Camera Natura 4 -18. Reise till Europas ytterkant (10 sidor) 

Camera Natura 1 -18. I Vikingenes spor (12 sidor) 

Camera Natura 4 -15. Uppslukad av Island (10 sidor) 

Camera Natura nr 1 -15. Söker skogens mystik (10 sidor) 

Camera Natura nr 1 -12. Vardagen utmanar Mats (8 sidor)


Mats Andersson

Wildlife Photographer of the Year 2016 (winner Black & White) WPY
Wildlife Photographer of the Year 2016 in Scandinavia (NNPC)
Wildlife Photographer of the Year 2016 in Sweden (Årets naturfotograf)

Inga kommentarer: