onsdag 14 november 2018

Sanningen svider ...

> Östra Småland Nyheterna 31 oktober 2018 (webb)
> Barometern 31 oktober 2018. (webb)

> Printversionerna finns i större format här!
Barometern 181101. Klicka här för större ...
Östra Småland 181101. Klicka här för större ...

Mats Andersson
matsandersson.nu
Wildlife Photographer of the Year 2016 (winner Black & White) WPY
Wildlife Photographer of the Year 2016 in Scandinavia (NNPC)

Wildlife Photographer of the Year 2016 in Sweden (Årets naturfotograf)


4 kommentarer:

Jan-Olov Wogenius tel. 0706-476346 sa...

Har du inte någon utställning i jönköpingstrakten inbokad, skulle jag och många med mig se fram emot! ps fantastisk och berörande bildvisning i Vårgårda, kommer sitta kvar länge ds.

Mats Andersson sa...

Har tyvärr inte fått några inbjudningar att ställa ut i närheten av Jkpg. Nästa större utställning blir till våren på Naturfotografiska och då ihop med mina vänner Pål Hermansen och Erik Malm. Och stort tack Jan-Olov för dina värmande ord om mitt bildföredrag!!!

Susanne Granholm Carter sa...

MEN SÅ KUL!! :) Läste precis här ovanför att du ska ställa ut i Hallstahammar på Naturfotografiska till våren. Bor ju nästgårds så det blir ett givet och självklart besök när ni kommer dit.
Även jag vill passa på att tacka för en fantastisk, gripande och berörande bildvisning i Vårgårda. Åkte hemåt på lördagskvällen, fylld av känslor. Tack!

Mats Andersson sa...

Så kul att du kommer till Hallsta! Och stort tack för dina vänliga ord Susanne!