fredag 17 mars 2017

Fullsatt på vernissage Abecita Konstmuseum



Otroligt roligt. Vilken kväll det blev. Tack för alla lovord! Blir riktigt rörd!
Och det som kanske gläder mig mest just nu är att museet köper in ytterliga fem av mina stora bilder. De ska göra en separat avdelning med nutida fotografer där jag får hänga jämte Anders Petersen, JH Engström mfl. Superstolt :)

Mats Andersson
matsandersson.nu
Wildlife Photographer of the Year 2016 (winner Black & White)
Nordic Nature Photographer of the Year 2016 (NNPC)



Foto: Sven Magnusson

2 kommentarer:

Sven Magnusson sa...

Det var imponerande mycket folk och fantastiska utställningar, väl värda att se - alla tre. Dina Islandsbilder är ju fantastiska, (hästen framför havet t ex) men jag fastnade mest för bilderna från Afrika som skiljer sig från det mesta jag sett från den kontinenten tidigare. Kul att ses, dessutom!

Mats Andersson sa...

Tack Sven. Riktigt kul att träffa dig igen! Och roligt att höra allt kul du har framför dig den närmaste tiden :) Ser fram mot att se dina bilder ...