söndag 26 april 2015

Vill man inte se. Blunda.


























/Mats
matsandersson.nu

12 kommentarer:

Unknown sa...

Vad är det jag ska se? :))

Mats Andersson sa...

Inget mammaspöket ;) ...

Unknown sa...

Har du klistrat in dig själv?:)

Mats Andersson sa...

ha ha ha. näe så lågt skulle jag aldrig sjunka. jag håller på med foto :)

byLinn sa...

Vackert. Haha jag ser både vildsvinsspöken och "skriet" i andeform!

Bjørn Rangbru sa...

Spennende!

Mats Andersson sa...

Tack! Vildsvinsspöken låter intressant :))) Nu måste jag ju börja titta lite mer noga själv. På FB såg en konstnär mer än mig också. Näcken. För visst är det så att under ansiktet så syns ju stråken mycket väl :)

Mats Andersson sa...

Tack Bjørn.

Jan-Olov Wogenius tel. 0706-476346 sa...

Makalöst bra helt enkelt!

Mats Andersson sa...

Tack, tack du vänliga :)

Erik Koffmar sa...

Underbar bild! Otroligt att du fått med "skriet" på bilden. Såg bilden i mobilen första gången och såg då inte riktigt skriet men här framträder det klart och tydligt.

Ha en bra helg,
Erik

Mats Andersson sa...

Tack Erik. Finns inget roligare när det slumpar sig att figurer och annat kommer med i bilderna. Och kanske var det så att rådjuret såg det här och inte ville se mer ;)))