onsdag 9 december 2009

Gammelskogens figurer III


Ytterligare en bild från lördagens "workshop" med Terje Hellesø i Ryfors gammelskog.

PS. vill tacka alla som beställer/beställt min bok "årstiderna". Beställningar har nu inkommit från Sverige, Norge samt Finland. Och Akademibokhandeln har också sålt ganska bra här i Jkpg. Och ett STORT tack till en av Nordens bästa naturfotografer Peter Jonsson - för hans värmande ord om min bok. Och ett stort tack till Malin Hellesø's fina och berörande ord. Malin - en tjej som KAN bild. Och som gör bilder som berör. Hur bra som helst!!! DS

/Mats Andersson

6 kommentarer:

Anna Carin Ahlander sa...

Jag har fått min bok idag!!! ser fram emot att krypa upp i soffan framför brasan och njuta av den.
Tackar!
Mvh // Anna Carin Ahlander

Anonym sa...

Är det månne en gråval? Ja, jag tror det. Riktigt läcker textur. :)

Anonym sa...

Fin bild! Jag associerar till en flygande varelse, en huldra kankse, vet inte om de flyger, men finns i skogen gör de i alla fall.

Michèle Dassy sa...

I find this misty (?) foto very beautiful and strange.
Have a good day!

Photos by Storm sa...

Härlig mystik som lämnar öppet för egen tolkning. Någonting fladdra förbi. Ha det bra/Lis

Niklas sa...

Grattis! Kul att din bok säljer så bra. Synd att jag är student och får leva på brödsmulor för att finansera mitt fotograferande, annars skulle jag köpt boken, ser intressant ut!

/Niklas